AVACS Live Chat
About the Website


Welcome to the website AVACS Live Chat. This website was created to help users Iranian and foreign. To take full advantage of the website in the Register because some content for members. I hope to eventually use this Web site Created with Nick: MB.Galaxy.0632 User ID: 1678503

AVACS Live Chat

Website Translator


شارژ آسان تلفن همراه


AVACS Live Chat

User Information

Sign Up


نام کاربری
رمز عبور

Forgot your Password ?

AVACS Live Chat

Quick Register

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

AVACS Live Chat

Survey

What is your opinion of the Application AVACS Live Chat and Website


AVACS Live Chat

Statistics Content

All Posts : 145
Number of Comments : 13
AVACS Live Chat

Users Statistic

Online : 1
Number of Members : 37

Users Online


AVACS Live Chat

Viewers Statistics

Visitors today : 1
Users Yesterday : 0
This Week : 4
Month : 1194
Hits Year : 3697
Total Views : 248368
AVACS Live Chat AVACS Live Chat
Threads
AVACS Live Chat
AVACS Live Chat

Newsletters

To get latest news, updates an notification of our newsletter or websites please sign up with us



AVACS Live Chat AVACS Live Chat AVACS Live Chat AVACS Live Chat
Authors



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 1194
بازدید کل : 248368
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


AVACS Live Chat
This Website is to help and Educate Iranian and Foreign Users AVACS




 ليست پيام خطاها و راه حل آن ها در گوشي هاي نوكيا
 
با این پیغام احتمالا موقع گرفتن عکس مواجه شوید.

پیشنهاد برای رفع این مشکل :

۱- خاموش روشن کردن گوشی
۲- خالی کردن فایلهای tmp از MMC (با برنامه Extended File Manager می‌تونید این کار رو انجام بدید )
۳- خالی کردن ram گوشی ( برای اینکار کلید meno را بزنید و نگه دارید و با زدن کلید c برنامه های را که احتیاج ندارین ببندید )
* روشی که نتیجه داده: خالی شدن باطری گوشی تا اینکه خود گوشی اتوماتیک خاموش شود، بعد از ساعاتی گوشی را به شازژ بزنید و پس از شارژ روشن کنید.

...



... Read More


قدمگاه امام رضا (ع) در شمال آبادان از زمانی بنا گردید که امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع)در اواخر سال 200ه.ق بدستور مامون عباسی وتدبیر وزیرش فضل بن سهل از مدینه ی منوره به مرو پایتخت ایرانی بنی عباسی فراخوانده شد.شیخ صدوق متوفای سال 381ه.ق در عیون اخبار الرضا (ع) به اسنادی چند از رجاء بن ابی ضحاک روایت کرده که:مامون مرا فرستاده تا حضرت رضا(ع)را از مدینه به مرو آورم وامر کرد آن حضرت را از بصره و اهواز و فارس به سوی مرو حرکت دهم و از طریق کوفه و قم نبرم .آگاهی مامون از تشییع مردم کوفه و قم مانع از حضور امام رضا(ع) از آن سامان گردید زیرا مامون عباسی می ترسید که شور و هیجان مردم مانع از حرکت امام رضا(ع) به سوی مرو گردد.به همین جهت مامون خلیفه عباسی به فرستادگان خود(رجا پسر ابی ضحاک) دستور داد که امام و گروهی از خاندان علوی را از بصره ، اهواز و فارس به سوی مرو حرکت دهند.حضرت امام رضا(ع)چون سرانجام این سفر را می دانست پس از وداع با خانواده خود مرقد رسول اکرم(ص)،حضرت امام جواد(ع)را به جانشینی برگزیند.

پس از آن کاروان امام رضا(ع)در اوایل 201ه.ق بعد از زیارت خانه خدا،با شکوه و جلال فراوان به سوی بصره روان گردید.قافله حضرت امام رضا(ع)چون به بصره می رسد،به وسیله کشتی واز راه آبی بصره به سوی بیان(محمره،خرمشهر)رهسپار شد.وپس از طریق خشکی از بیان گذشته به سوی عبادان (آبادان) و از آنجا به سوی اهواز حرکت نمود.

نویسنده ی کتاب گرانقدر تاریخ  آبادان در روزگار اسلامی به نقل از منابع موثق و معتبر پس از نقل سیر سفر حضرت امام رضا(ع) از مدینه به مرو می نویسد :پس از آنکه امام شهر بصره را بقصد ورود به استان خوزستان پشت سر گذاشت عبادان مرز زمینی و دریایی عراق عرب با کوره ی خوزستان محسوب می شد که در آن زمان مردم عبادان به استقبال موکب پر افتخار قبلهی هشتم شیعیان شتافتند.بعد از استقبال مردم آبادان از حضرت امام رضا (ع) و بر اساس محل قدم آن حضرت قدمگاهی بنا می گردد که به مرور زمان تجدید بنا می شده است . بنا به همین نقل قدمگاه امام رضا (ع) قرن ها محل زیارت، تقرب و راز و نیاز مردم روستاهای آن ناحیه و صاحبدلان و عاشقان کوی ولایت آن امام همام بوده است.

این قدمگاه تا سال 1353 هجری شمسی بر پا بوده است ، ولی به علت کم توجهی و ضعف ایمان برخی از کارگزاران جاهل در زمان رژیم منحوس پهلوی قدمگاه امام رضا (ع) تخریب شدبه همین جهت این مقام پس از سالها در معرض فراموشی قرار گرفت و اکنون پس از سالها فراموشی بار دیگر قدمگاه حضرت رضا (ع) بر اساس مکان قدیمی آن احیاء و تجدید بنا می گردد.باشد که با کشف و احیای این مقامها و بقاع متبرکه نورانیت و درخشش تازه ای به آبادان عزیزمان ببخشیم

                                                                                                                       والسلام علیکم

 

                                                                                                  التماس دعا



Created with Nick: MB.Galaxy.0632 User ID: 1678503. All rights of this website and its contents belong to the AVACS Live Chat is صفحه قبل 1 صفحه بعد

AVACS Live Chat